بسم الله الرحمن الرحيم

بسم الله الرحمن الرحيم
پيروزي نهايي حق بر باطل فقط با ظهور يار

 

چند نفر از اشخاص فهمیده که قم بوده و مراجعت کرده اند اظهار می داشتند روز عاشورا عصر خمینی به مدرسه فیضیه قم آمد. جمعیت تمام صحن مدرسه فیضیه، صحن بزرگ حضرت، میدان جلوی صحن و صحن مسجد اعظم را گرفته بود. تمام پشت بام ها پر از جمعیت بود که غالباً از شهرستان ها آمده بودند. تعداد جمعیت را در حدود دویست هزار نفر می گفتند و اظهار می داشتند در تاریخ قم چنین جمعیتی دیده نشده است. دوازده بلندگو در مسجد اعظم مدرسه فیضیه، صحن بزرگ جلوی میدان نصب کرده بودند و برای اینکه دولت برق را خاموش کرده بود یک موتور آورده بودند و با استفاده از برق آن بلندگوها کار می کرد. خمینی را مثل امام وارد کردند و تمام جمعیت آنچنان صلوات می فرستادند که تا دو کیلومتر صدای آن می رفت، خمینی منبر رفت و بلافاصله گفت بسم الله الرحمن الرحیم و شروع کرد به صحبت و بدگوئی شدید و اظهار داشت به ما می گویند مفت خور. ما و یک مشت طلبه فقیر مفت خور هستیم یا آنها که مملکت را غارت کرده و پولها را در بانک های خارج گذارده اند. شاه کاری نکن که مثل پدرت که قشون اجنبی از هر طرف به مملکت آمده و او را بیرون کردند همه مردم خوشحال شدند. من نمی خواهم تو از بین بروی، ولی عقل پیدا کن این کارها چیست که می کنی هر کار می شود هر جنایتی می شود می گویند شاه کرده و بعد مرتب تکرار می کرد بدبخت بیچاره بد بخت بیچاره کاری نکن که بعد هم تو را بیرون کنند و مرتب به شاه نصیحت می کرد و می گفت بیچاره چرا این کارها را می کنی سر عقل بیا و مرتب کلمه بیچاره بیچاره را با لحن دلسوزی تکرار می کرد یک ساعت صحبت کرد و از منبر پائین آمده است. از نطق او هم نوار تهیه کرده اند و به تهران آورده اند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 12 بهمن 1391 ] [ 17:58 ] [ علی امیری ] [ ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

امام باقر (ع): « يخرج شاب من بني هاشم بکفّه اليمنى خال، ويأتي من خراسان برايات سود بين يديه شعيب بن صالح، يقاتل أصحاب السفياني فيهزمهم » ملاحم ابن طاوس، ص 77; عقد الدرر، ص 128، باب 5‏
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ولایت و آدرس velaee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 126
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 126
بازدید ماه : 429
بازدید کل : 14478
تعداد مطالب : 142
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1